Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

per-formance

"Και μετά,την στιγμή που μπαίνω σ' αυτόν τον χώρο, που είναι πραγματικά φτιαγμένος απο την σάρκα των άλλων, και όπου η δική μου σάρκα  γίνεται σάρκα κοινή για τους άλλους, χάνοντας κάθε προσωπική αυτονομία, έχω την εντύπωση οτι μπορώ αλήθεια να εκδηλωθώ σ' αυτούς χωρίς κανένα εμπόδιο (...). Δεν νιώθω αυτό το είδος φραγμάτων που υφίσταται κανονικά στο πρώτο πλησίασμα μεταξύ ξένων (...). Μέσα στην δράση, προφανώς, η εικόνα του σώματός μου είναι απολύτως κομματιασμένη. Σιγά σιγά αποχωρίζεται απο εμένα -με όλες τις έννοιες- και μετά αναδομώ αυτήν την εικόνα μέσω των άλλων (...). Και μετά, όταν η δράση έχει τελειώσει, νιώθω απολύτως άδεια, έχω την εντύπωση οτι πετώ, οτι δεν έχω πια σώμα, και πρέπει να ξαναβρώ τον εαυτό μου."

Gina Pane

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες